Followers

Thursday, 8 December 2011

HELP ME / TOLONG SAYA...

As-Salam semua kepada blogger-blogger....

Saya sebagai blogger baru amat rasa hairan dan amat terkilan dengan kehilangan rakan-rakan followers saya yang hilang dari data blog saya...saya amat terkejut pada awalnya follower saya dari 80+ yang kini hanya tinggal 13...




Tiada niat dihati ini untuk membuang raka-rakan follower saya atas sebab-sebab yang tidak munasabah.

sebelum ini, pada fikiran saya rakan-rakan ikutan saya itu hanya hilang sementara tapi kali ini berpanjangan..... adakah dari penarikan diri dari blog saya sebanyak 74 rakan follower serentak dalam satu-satu masa atau permasalahan setting dalam blog saya....

Harap... kepada blogger-blogger dapat membantu saya yang kurang arif dalam dunia blog ini.



Terima kasih.
Sugar n Spice.

2 comments:

Mala Entily said...

rasanya ada setting yg lari kot...sbb sya dpt tgk fllwr mimie dlm 88 org...

Sugar 'n' Spice said...

now da ok dahhh....on the date aritu kelam kabut skit.....