Followers

Saturday, 31 March 2012

KEK KAREMEL LAGI...dan lagi....


Salam ceria..... jumpa lagi dihujung minggu ini. Kali ni mimie nak share kek yang menjadi idaman anak-anak mimie ni... depa ni tak jemu-jemu makan kek ni...(mimie hanya tumpang bukak mulut jerr..) kire kali ni nampak ler sikit molenyerr...hihihiih

Haiiii...rasenyer kek yang satu ini, dah banyak kali dok godek-godek di dapor....dah jd peberet depa...layan kan ajer laa kannn.... resepi boleh tengok kat SINI  yer.... layan.....

10 comments:

Amie said...

Assalamualaikum Mimie,
beruntung anak2 ada ibu macam Mimie yang pandai buat macam2 kek... air tangan ibu tak dapat dicari ganti ye Mimie...

mimie said...

kak amie...tp depa still kuruih kering cam x mkn...sy jer yg bambamboom...hukhukh

mama sara nur said...

assalam Mimie
salam kenal
cantik karemelnya tu, tebal, sedapnya kan makan sejuk2
akak smlm buat jg he he Tp Mimie punya memang cantik belangnya, dan kek pun lawa
nak tanya nape yek akak wat keknya tu cam basah2 dan lembik sikit hu hu

izahdaut said...

kek ke ni? tak nampak tak nampak.. hhahaa.. nasib perut ai dah sendat yang amat ni, kalau idak cakor gak blog ni karang.. akaka..

kak, anak saya yang sulung tu baru nak masuk 5 tahun. kire baru pra school la. tapi homework tu tiap2 hari ada je. mak dia yang saspen kalau beg dia berat. hhahaa..dan yang adiknya baru jek masuk 3 tahun. eh.. tak tanya pun kan.. saja..^____^

mimie said...

Mama Sara Nur....

salam kenal2an juga dr sy...
time akk terbalikkn tuu...cepat2 lap air karemel...akn menyebabkan kek tu lembab...
tips sy...sblm terbalikkn tuu... sy sengetkn buang air dulu br terbalikkan...try ler kakk...

mimie said...

Izah Daut...

eleleleleee..jgn nk wat tak nampakk.... akk w/pon nampak totap dpt mkn ciput...bbdk dah balon....bg depa gumuk2 dulu br belen...hahahahahha

SufatihaNur said...

salam mimie...belang2 tu nmpak cantik sgt...

ASMAH YUSOF said...

Salam kak mimie...cantik je keknya...tgk la belang dia naik warnanya kak....xpernah lg mencuba...:))

mimie said...

Asmah Yusof....

try ler wt kek ni ... sedap..
mkn dgb\n karemel time sejuk2 dr esbok.....perghhh...

KakAsma said...

Mimie,
sanat suka tengok kek yang cantik belang nyer..pernah buat sekali..ada ingat nak buat lagi tapi malass...hehehe tiupkan vitR sket